REGULAMIN warszawa
  
RehmedisRegulamin

REGULAMIN REHMEDIS

1. Rezerwacja wizyt

Rezerwację wizyty można dokonać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-21:00 zgłaszając się osobiście do siedziby Rehmedis, telefonicznie pod numerami: kom. 609 84 44 44; tel. 22 247 83 37 lub drogą mailową przez 7 dni w tygodniu na adres: centrum@rehmedis.pl
Dla dobra i bezpieczeństwa pacjenta, specjaliści nie wykonują konsultacji specjalistycznych przez telefon.

2. Przybycie na wizytę

  • Prosimy pacjentów o przybycie 10 min przed planowaną wizytą.

  • Przed pierwszą wizytą prosimy o zabranie ze sobą możliwie aktualnych dokumentów i badań związanych z obecnymi dolegliwościami (RTG, USG, wypis ze szpitala, skierowanie na rehabilitację)

  • Na terapię funkcjonalną należy zabrać ze sobą wygodny strój do ćwiczeń (spodenki, T-shirt, skarpetki) oraz obuwie na zmianę. 

  • Na terapię funkcjonalną i fizykoterapie strój powinien pozwalać na swobodne odsłonięcie obszaru ciała związanego z obecnymi dolegliwościami oraz komfortowe przemieszczanie się między szatnią, a gabinetami rehabilitacji.

  • Niektóre dolegliwości wymagają tego aby pacjent rozebrał się do bielizny. W trosce o Państwa komfort prosimy o założenie wygodnej bielizny.

3. Odwoływanie wizyty
    Pacjent może zmienić termin wizyty, jednak przy zmianie terminu, dokonanym po godzinie 18:00 dnia poprzedzającego, zostanie naliczona opłata rezerwacyjna w wysokości 30zł pokrywająca koszty gotowości Rehmedis do wykonania niezaszłej usługi.

    W dni wolne od pracy rezygnację z wizyty należy zgłosić w formie wiadomości głosowej lub tekstowej pod numerem 609 84 44 44 lub drogą mailową na adres centrum@rehmedis.pl.
W przypadku, gdy wizyta zostanie przełożona lub odwołana z winy Rehmedis, a pacjent otrzyma tą informacje po godzinie 18:00 w dniu poprzedzającym datę umówionej wizyty, to pacjentowi zostanie przyznany rabat w wysokości 50% zł przy następnej wizycie.

4. Spóźnienia na wizytę
W przypadku spóźnienia na wizytę czas wizyty jest pomniejszony o spóźnienie pacjenta.

Spóźnienie powyżej 15 minut, bez dodatkowej informacji ze strony pacjenta traktowane jest jako rezygnacja z wizyty i rozpatrywane jest jako wizyta nieodwołana. Po upływie wyżej wymienionego czasu specjalista ma prawo przyjąć kolejnego pacjenta.

5. Odpowiedzialność za rzeczy Pacjentów
Rehmedis nie ponosi odpowiedzialności za zagubione rzeczy Pacjentów.

6. Przetwarzanie danych
Pacjent wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych przez Rehmedis w celu komunikowania się z nim w kwestiach związanych z działalnością Rehmedis.

.

 
 
    rehmedis rehabilitacja warszawa          rehmedis rehabilitacja warszawa





rehabilitacja kręgosłupa warszawa