W Centrum Rehabilitacji Rehmedis każdego pacjenta obowiązuje regulamin.

 

REGULAMIN REHMEDIS

1. Rezerwacja wizyt

     Rezerwację wizyty można dokonać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-21:00 zgłaszając się osobiście do siedziby Rehmedis, telefonicznie pod numerami: kom. 609 84 44 44 lub drogą mailową przez 7 dni w tygodniu na adres: centrum@rehmedis.pl oraz online przez stronę rehmedis.pl.

     Dla dobra i bezpieczeństwa pacjenta, specjaliści nie wykonują konsultacji specjalistycznych przez telefon.

 

2. Przybycie na wizytę

     Prosimy pacjentów o przybycie 10 min przed planowaną wizytą.

     Przed pierwszą wizytą prosimy o zabranie ze sobą możliwie aktualnych dokumentów i badań związanych z obecnymi dolegliwościami (MRI, RTG, CT,USG – koniecznie badanie a nie opis, wypis ze szpitala, skierowanie na rehabilitację, itd)

     Na terapię funkcjonalną należy zabrać ze sobą wygodny strój do ćwiczeń (spodenki, T-shirt, skarpetki) oraz obuwie na zmianę.

     Na terapię funkcjonalną i fizykoterapie strój powinien pozwalać na swobodne odsłonięcie obszaru ciała związanego z obecnymi dolegliwościami oraz komfortowe przemieszczanie się między szatnią, a gabinetami rehabilitacji.

    Niektóre dolegliwości wymagają tego aby pacjent rozebrał się do bielizny. W trosce o Państwa komfort prosimy o założenie wygodnej bielizny.

 

3. Odwoływanie wizyty /nie przybycie na wizytę

     W Rehmedis można odwołać wizytę poprzez:

  • link otrzymany w SMS-ie przypominającym o wizycie
  • kontakt telefoniczny nr tel. +48 609 844 444
  • mail: centrum@rehmedis.pl.

Odwoływanie wizyty – zasady:

  • Wizytę można odwołać bezpłatnie do 20 godzin przed umówionym terminem.
  • Odwołanie wizyty po tym czasie, wiąże się z pokryciem przez pacjenta opłaty rezerwacyjnej w kwocie 50% wartości wizyty.
  • Pacjent może zostać zwolniony z tej opłaty pod warunkiem uzasadnianej sytuacji losowej.
  • Pacjent, który nie przybędzie na umówioną wizytę bez wcześniejszego uprzedzenia, będzie zobowiązany pokryć koszt pełnej wizyty, a kolejna wizyta będzie realizowane po wcześniejszej przedpłacie.
  • Pacjentowi posiadający karnet, który nie przybędzie na wizytę bez wcześniejszego uprzedzenia, wizyta zostanie odjęta od pakietu.
  • Karnet należy wykorzystać w terminie do 6 miesięcy od daty zakupu. Niewykorzystana ilość wizyt karnetowych po tym okresie przepada. Niewykorzystane wizyty nie podlegają zwrotowi. Karnet jest imienny i przypisany jest do tylko jednej osoby.
  • Wszelkie zdarzenia rozpatrujemy indywidualnie, dążąc do pozytywnego i obiektywnego rozwiązania.

 

4. Spóźnienia na wizytę

     W przypadku spóźnienia na wizytę czas wizyty jest pomniejszony o spóźnienie pacjenta. Spóźnienie powyżej 15 minut, bez dodatkowej informacji ze strony pacjenta traktowane jest jako rezygnacja z wizyty i rozpatrywane jest jako wizyta nieodwołana. Po upływie wyżej wymienionego czasu specjalista ma prawo przyjąć kolejnego pacjenta. Spóźniony pacjent może skorzystać z  innego terminu w danym dniu u tego samego specjalisty lub innego specjalisty zaproponowanego przez rejestrację (jeśli są wolne miejsca), wtedy wizyta ta nie ulega „przepadnięciu”.

 

5. Odpowiedzialność za rzeczy Pacjentów


     Rehmedis nie ponosi odpowiedzialności za zagubione rzeczy Pacjentów.

6. Płatności

     Po każdej dokonanej przez pacjenta płatności wystawiany jest paragon. W przypadku chęci otrzymania faktury należy zgłosić to w rejestracji w momencie płatności.

RODO

POLITYKA PRYWATNOŚCI